شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

«میراث رمضان» برترین برنامه گوگل اپلیکیشن

اپليکيشن

یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴:۰۰


روزه داران در ماه رمضان با استفاده از برنامه های مخصوص این ماه می توانند اعمال و فرایض دینی خود را با دقت بیشتری انجام دهند.

وایمکس نیوز - روزه داران با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از برنامه های متفاوتی استفاده می کنند تا رنگ و بوی این ماه در اسمارت فون یا تبلت های آنها نیز نمود پیدا کند. برنامه های بسیاری توسط کمپانی های مختلف برای مسلمانان تولید و عرضه شده که برخی از آنها به دلیل قابلیت های بیشتر و متمایزتر با استقبال بیشتر کاربران مواجه می شوند. یکی از برنامه هایی که نگاه های بسیاری را به خود جلب کرده «Ramadan Legacy» نام دارد.
این برنامه با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تبدیل به یکی از پرمخاطب ترین برنامه ها شده به طوری که از اولین روزهای ماه رمضان توانست در رده محبوب ترین برنامه های Google App قرار بگیرد. از قابلیت های این برنامه می توان به مواردی مانند ایجاد دفترچه یادداشت و خاطرات ماه رمضان، برنامه ریزی برای روزه داری یا به اشتراک گذاشتن وقایع و رخدادهای دلخواه با سایر مسلمانان را نام برد.
از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به یادآوری خواندن آیات قرآن یا دعایی خاص به روزه داران را نام برد. برنامه «Ramadan Legacy» از قابلیت نصب بر پلتفورم های اندروید و iOS را برخوردار است.

اپلیکیشن

 

 

منبع : مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو